Ga naar inhoud

Eminent hd Media RT2 EM 7180


Aanbevolen berichten

Naar aanleiding van computer totaal juni 2011 het onderdeel Media Players. Heb ik de eminent hd Media RT2 EM 7180 met harde schijf aangeschaft zie pagina 25 van Juni 2011. Alles is prima gegaan, ik heb youtube op mijn pc kan films en muziek afspelen. Alleen ik heb een probleem. Vanaf mijn computer wil ik bestanden direct overzetten op de media player. Een netwerk kabel is vanaf mijn router aangelegd naar de media player, maar op mijn computer zie ik niet de media player. Mijn vraag heb ik ook aan Eminent gesteld, maar die reageert helaas niet. Dus vandaar dat ik eens contact op neem met Computer Totaal Forum Op de media player is te zien dat de media player is aangesloten op het netwerk ( Bekabeld netwerk (LAN) aan: IP NR en vanaf mijn computer naar dat zelfde ip nr met een ping lukt ook. Ik heb ook eens het ip adres in de browser een copy gedaan, maar dat lukt ook niet. Met een draadloze adapter heb ik het geprobeerd maar ook zonder resultaat. Weet iemand hoe ik verbinding kan maken met de media player vanaf mijn computer. Het gaat er uiteindelijk om dat ik films en muziek op mijn pc heb kan overzetten naar de media player en niet iedere keer met een harde schijf op en neer te moeten lopen. Ik werk met windows 7 alvast bedankt
Link naar reactie
  • 5 weken later...
Allereerst excuus voor het uitblijven van een reactie. Eminent streeft er naar om helpdesk vragen binnen 24 uur te beantwoorden. Mogelijk dat deze mail door een SPAM filter o.i.d niet is aangekomen. Om de mediaspeler via de PC te benaderen kunt u het volgende doen: Zet onder 'Instellingen' --> 'Systeem' --> 'BT/Samba' op 'Aan' en Samba aanmelding op 'uit'. Controleer het IP-adres van de mediaspeler (Instellingen ->Netwerk) en ga op de computer naar de start knop en voer in het witte invoer veld in \\IP_ADRES_MEDIASPELER of \\EM7180. Nu zou je een map 'hdd' moeten zien, dit is de hdd van de mediaspeler.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...