Ga naar inhoud

LG WD 14440 FD Kan toerental centrifuge


Aanbevolen berichten

We hebben een nog steeds werkende LG wasmachine, maar de het toerental van de centrifuge laat zich niet meer instellen. Zo komt het toerental bij standaard katoen op 1000 toeren te staan, maar laat zich vervolgens niet wijzigen. Ook in het aparte Centrifuge programma kan ik de toeren niet instellen. Ook opgevallen dat het kinderslot zich niet laat instellen/uitzetten, er gebeurt niets. Geen CL op display. Heb het gevoel dat deze een reset nodig heeft, hoe dit te doen? Heb deze ook al een paar minuten laten staan met stekker uit stopcontact, maar nog steeds hetzelfde. Iemand suggesties?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Zojuist heeft vrouwlief per ongeluk de wasmachine aangezet, terwijl het filter eruit was gehaald om schoon te maken (ze werd afgeleid omdat ze werd gebeld). De wasmachine heeft een tijdje gedraaid toen het probleem werd ontdekt. Na het waterballet te hebben opgeruimd geeft de machine nu een FE storing. Zou deze weer kunnen werken na een tijdje? Is er iets dat ik nog kan doen/nalopen/drogen? Op het zicht lijkt alles aan de buitenkant droog, maar wellicht dat er intern nog iets te checken valt zoals bv bij een vaatwasser een vlotter op de bodemplaat? Hoor graag wat suggesties.
Link naar reactie
De machine heeft inderdaad een vlotter op de bodemplaat zitten. FE betekend dat de machine natte voeten heeft. Verwijder het achterpaneel en je kunt er bij. Ik zie nu dat de link naar de http://elektrotanya.com/lg_wd-14440fds_beko_3018a.rar/download.html het ook niet deed ... Kopieer deze link naar je internet explorer/firefox.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...