Ga naar inhoud

Reset Zanussi zwg 5141 foutcode E90


Tom-12

Aanbevolen berichten

Hallo, Wie kan mij helpen. Onze trommel van de wasmachine draaide nog maar zachtjes tot niet meer rond. Na het bekijken van de koolborstels leek dit het probleem, want deze waren op. Na het vervangen van de borstels blijft de deur dicht en blijven alle lampjes knipperen en code E90 in de display. Ik heb het vermoeden dat ik hem eerst moet resetten, maar hoe? of is er nog een ander probleem?
Link naar reactie
E90 is een groeps melding voor "ik ben mijn instellingen kwijt" of "ik mis mijn bedienings paneel" Zeker weten dat je niet iets logetrokken hebt? Controleer de stekker verbindingen op de bedienings module en de hoofd module. Probeer de foutcode ook eens uit te lezen. Sluit de deur, kies voor het 2de programma en zet de machine aan. Druk dan de toetsen Start/Pauze en Start uitstel samen in en houd ze ingedrukt. Welke melding krijg je nu?
Link naar reactie
Hallo Harry, Bedankt voor de snelle reactie. Gisteren avond heeft hij op een of andere manier 20 minuten gewerkt en daarna weer storing E90. Vanochtend toch maar weer de achterkant eraf, motor een keer helemaal schoon geblazen en de rest van de machine ook. Hierna jou reactie gelezen. Hierop eerst alle stekkers bekeken, maar zitten allemaal vast. Ik heb eigenlijk ook alleen de klemmen van koolborstels los gehad, maar een extra check kan nooit kwaad. Machine geeft nog steeds E90. Foutcode lukt mij niet, alle lampjes blijven in het zelfde ritme knipperen als de E90. En geen andere kleuren, alles groen alleen filter rood. Doe ik iets verkeerd?
Link naar reactie
Hallo Harry, Ik heb hem nog 2x werkend gekregen op een of andere wijze. Maar na 2 middagen klussen (met een elektrotechnische achtergrond) en nog niet werken heb ik toch maar besloten om een nieuwe aan te schaffen. Hij heeft 9 jaar probleemloos gewerkt, dus een mooie afschijving. Toch bedankt voor je Reactie's. Groeten tom
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...