Ga naar inhoud

Mediaserver maken voor LG BD-speler


Aanbevolen berichten

Beste allemaal, Bij mijn LG BD390 kreeg ik een cdtje met daarop Nero MediaHome 4 Essentials. De mediaserver die ik daarmee op mijn vaste computer had gemaakt werd niet gevonden. Toen ik op mijn laptop met dat programma een mediaserver had gemaakt werd die wél gevonden. Ook heb ik met het programma Twonky een mediaserver gemaakt op mijn computer en ook die wordt niet gevonden. Ik heb hierbij wel een eindapparaat ingesteld met het adres van de bd speler en van het type 'Generic DLNA 1.5'. Op de bd speler wordt overigens wél de computer zelf gevonden maar niet de mediaservers. Heeft iemand een idee wat ik fout kan doen? De firewall heb ik al uitgeschakeld maar dat hielp helaas niet. EDIT: Ik ben al iets verder. De server van mijn vaste pc (via twonky) wordt nu gevonden maar alleen als mijn laptop ook aan staat. In het configuratiescherm van twonky is een nieuw eindapparaat verschenen met het adres van mijn laptop. Het lijkt er dus op dat alles via m'n laptop gaat. Als ik m'n laptop uit zet kan ik wel gewoon nog in de mediaserver Hoe kan ik dit rechtstreeks krijgen? Als ik de laptop uit zet kan ik nog wel in de server komen zolang de bd speler maar niet uit is geweest. Als ik die uit en aan zet is de server weer verdwenen, tot ik m'n laptop weer aanzet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...