Ga naar inhoud

Subtitle delay met VLC en geen of slechts 1 bij MPC HC


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik download en bekijk veel films op HD formaat, omdat dit natuurlijk wel zo mooi is. Ik maak gebruk van onderstaande hardware en via een 5 meter lange HDMI kabel is mijn 32" Full HD TV scherm aangesloten. Nu heb ik het probleem dat de playback van sommige films niet goed gaat. Meestal alleen Blu-Ray rip discs in AVCHD. (dat je een .ISO krijg met een map BDMV waar de film in de map STREAM staat) Ik heb met Media Player Classic; Home Cinema het probleem dat hij af en toe laggy beeld geeft. Dit is alleen met DTS geluid en niet met AC3.... VLC doet dit niet. Nu heb ik bijvoorbeeld een Blu-Ray rip gedownload en nu krijg ik in MPC HC slechts de engelse ondertiteling tevoorschijn en af en toe de nederlandse dit verschilt per keer maar er zijn er dan toch echt meerdere.... Bij VLC krijg ik ze allemaal maar hier blijven ze of te lang staan of soms komt het gewoon niet naar voren. Heb het K-Lite Mega Codec Pack reeds geïnstalleerd en voor mijn videokaart Catalyst 11.3. Alle tips zijn welkom ! b.v.d
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...