Ga naar inhoud

Windows media player speelt geen Mp3 af


Aanbevolen berichten

Mijn Windows media player speelt geen media af. In ieder geval geen MP3 en die melding krijg ik dan. Nu weet ik dat ik voor het afspelen van diverse media codecs nodig heb en heb van K-lite ook een 64 bits codecspack voor de mediaplayer gedownload maar ik kan nog steeds geen mp3 afspelen. Wat nu? De software van mijn creative Audigy 2 (64 bits) speelt alles af maar waarom heb je voor de WMP nu weer extra codecs nodig en waarom levert Microsoft die schijnbaar niet bij windows?
Link naar reactie
Opnieuw downloaden wil nog wel eens helpen bij dit soort problemen: [url]http://www.google.h4ck.nl/?q=wmp+cnet+download[/url] of heb je dat al geprobeerd? deze download: [url]http://download.cnet.com/Windows-Media-Player/3000-2139_4-10600080.html[/url] ps: als dit niet het probleem is welke win gebruik je en welke wmp?
Link naar reactie
Wat ik gebruik staat in mijn onderschrift maar jouw tip werkt niet daar ik bij de installatie een melding krijg dat ik een nieuwere versie van de WMP heb dan er wordt geinstalleerd. Het probleem is echter ook dat er zoveel codecs worden aangeboden dat je door de bomen het bos niet meer ziet en de kans bestaat natuurlijk dat ik een enorm virus of andere troep binnenhaal en dat wil ik beslist niet. Op de Windows site moet toch de oplossing te vinden zijn maar het probleem is, zoek/vind dat maar eens!
Link naar reactie
[quote:56ca1025d8]rms123 schrijft: is systeemherstel geen optie?[/quote:56ca1025d8] De TS-er geeft niet aan dat het nog maar sinds zeer recent plaats vindt dus dan wordt het moeilijk, en wat dacht je met systeemherstel te bereiken als blijkbaar in wmp zelf iets "verkeerd" is geïnstalleerd? Het programma opnieuw installeren lijkt mij dan ook een beter advies. Kijk ook even bij onderstaande link met wat ik schrijf over Windows Installer CleanUp. http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=211672&highlight=
Link naar reactie
Versie WMP is: 12.0.7600.16667. Ik gebruik WMP eigenlijk nooit omdat ik vaak de mediaplayer van mijn geluidskaart Creative gebruik maar als ik een mp3 aanklik gaat automatisch de WMP aan de gang, dus niet en dat is dus het probleem. Waarom systeemherstel; is er wat met mijn systeem aan de hand als de WMP het niet doet, misschien een "domme" vraag maar dit snap ik niet helemaal. Ik zal eens proberen met de Windows Installer Cleanup en dan een nieuwe installatie van de WMP. ben benieuwd!
Link naar reactie
Ik ben nu toch al een aardig tijdje bezig de cleaner te downloaden maar als ik de term in Google invul dan krijg ik allerlei downloads maar wordt steeds doorgelinkt naar software die niets te maken heeft met de cleaner tool en ook op de site van MS wordt ik doorverwezen naar de helppagina en ergens zou een picktogram moeten staan waarmee in de Windows Installer cleanup moet kunnen downloaden maar is dus niet te vinden, altans niet door mij. Weet iemand een directe link naar deze Cleaner? Graag alstublieft!
Link naar reactie
heb je een windows dvd? gewoon op repair. je zou makkelijk terug kunnen gaan naar een herstelpunt voor dat het probleem er was, daar gaat geen data verloren van. zie: Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\Herstel > een ander herstelpunt, en dan een punt voor probleem kiezen. als je wmp toch nooit gebruikt, maar een ander programma, zie ik het probleem niet in, klik met rechtermuisknop op een mp3 file, openen met> standaard programma selecteren, en kies daar je eigen mp.
Link naar reactie
rob bogers ben je hier ook al geweest? http://www.microsoft.com/netherlands/artikelen/downloads/download_cleanup.aspx Edit, ik kan de download ook daar niet vinden, wel staat er voor welke W versies hij gebruikt kan worden. Daar staat W7 niet bij misschien hebben ze hem daarom laten vervallen. Ook staat er geen datum op die site dus je kunt niets controleren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...