Ga naar inhoud

Zanussi ZWG3102 start niet meer


Steven-5

Aanbevolen berichten

Weet iemand hier op het forum wat er misschien aan de hand kan zijn met mijn wasmachine? Als ik een programma kies en op start druk knippert 1 keer kort het water laden symbool en doet vervolgens niets meer. Als ik de foutcode lees met behulp van indrukken Start en uitstel, knipperen start en einde 1 keer kort, voor de rest niets meer. Als iemand een idee heeft van wat dit zou kunnnen zijn, hoor ik het graag. Alvast bedankt. Groeten Steven
Link naar reactie
E11: geen of niet voldoende snel water in de machine of de waterhoogte word niet juist gemeten. - Kraan wel open? - Wel voldoende waterdruk? - Filtertje tussen kraan en slang (en evt tussen slang en machine) schoon? Als dit allemaal klopt blaas dan het slangetje van de nivo regelaar eens goed door. Verwijder hiervoor het bovenblad. De nivo regelaar zit rechts boven. Trek het slangetje er van af, blaas het slangetje goed door en zet hem weer terug. Probeer de machine opnieuw.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...