Ga naar inhoud

afspelen images


Aanbevolen berichten

Om met de deur in huis te vallen,als ik een images wil kijken op de pc gebruik ik hiervoor Daemon tool lite. Nu de meeste films worden probleemloos afgespeeld maar de laatste tijd is dit niet meer zo, tot aan het scherm met "mounten the image"gaat alles normaal en dan is het gedaan, ik krijg dan op het scherm Fouten Uw invoer kon niet geopend worden VLC kan de MRL 'dvd://O:\'niet openen controleer het logboek voor details Nu is mijn vraag waar vind ik dit logboek of beter nog hoe kan ik de film toch afspelen Jos
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
[quote:cace640037="jordongold"]Om met de deur in huis te vallen,als ik een images wil kijken op de pc gebruik ik hiervoor Daemon tool lite. Nu de meeste films worden probleemloos afgespeeld maar de laatste tijd is dit niet meer zo, tot aan het scherm met "mounten the image"gaat alles normaal en dan is het gedaan, ik krijg dan op het scherm Fouten Uw invoer kon niet geopend worden VLC kan de MRL 'dvd://O:\'niet openen controleer het logboek voor details Nu is mijn vraag waar vind ik dit logboek of beter nog hoe kan ik de film toch afspelen Jos[/quote:cace640037] Ik gebruik voor het afspelen van ISO bestanden altijd VLC-player, zonder enkel probleem.
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...