Ga naar inhoud

Mediaplayer SITECOM en Youtube


Aanbevolen berichten

Een maand geleden gekocht: SiteCom WL-355 mediaplayer. Naast data binnen je netwerk afspelen, kan deze ook via internet YouTube-filmpjes afspelen. Dit werkte al meteen niet, ook niet na firmware-update. (foto's op Picassa en Flickr doen het wel) Na tel.overleg met de helpdesk van Sitecom (6 euro belkosten), kreeg ik een mailtje met de melding dat er nog nieuwere firmware nodig was. en die zou in de loop van de week klaar zijn. 4 weken later: nog steeds niks, geen reactie op email, en een bijna niet te bereiken helpdesk. Heeft iemand hier ook ervaring mee?
Link naar reactie
Ze kunnen heel veel beloven maar waarschijnlijk is het netzoals bij de Popcornhour dat Youtube ertegen is dat dit gedaan word. Aangezien youtube/google nogal machtig is zullen ze daar bij Sitecom niet voor gaan tobben. Zoals [url=http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/34618129#34618129]ergens[/url] te lezen is: [quote:cb05df0439]Youtube hopen we ook te fixen, maar we lijken tegen een quota van youtube aan te lopen, is dus ook een stukje legal geneuzel.[/quote:cb05df0439] ;)
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 3 maanden later...
Nu zijn de rapen helemaal gaar: het apparaat herkent geen gedeelde schijven meer op W7 pc's. Heb maar weer een email gezonden naar hun helpdesk, ben benieuwd wat de reactie is: Verzonden mail naar Sitecom 15-01-2011: Heb nog steeds geen Youtube ondanks dat op de doos staat dat dit wel zou moeten kunnen op mijn WL-355 Wireless Network TV media player. Maar nog veel vervelender: Ik kon van het ene moment op het andere ineens de gedeelde schijven op Windows 7 PC's niet meer aan (2 stuks). Op XP en Vista latops lukt het nog wel. Ik zit met de player bedraad op het netwerk thuis. Draadloos heb ik wel nog even kunnen streamen (maar geen gedeelde schijven rechtstreeks), maar dat was daarna ook over. Kortom, na bevestiging op diverse forum-sites blijken heel veel mensen dit probleem te hebben, en zit ik al lange tijd met een onbruikbaar apparaat. Ik heb er uren en uren aan besteed, maar ben het nu volkomen beu, en wil gewoon mijn geld terug, zodat ik een ander apparaat kan kopen dat het wel doet. Graag hoor ik van U hoe ik dit aan moet pakken, Gedeelde schijf geen toegang (er zit géén wachtwoordbeveiliging op !!!) ALLE tips en truc\'s over instellingen heb ik al geprobeerd, niks werkt. Dit apparaat kan gewoon NIET (meer) overweg met W7. Voorheen ging het wel goed, maar wellicht na een update van W7 werkt het ineens niet meer. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Link naar reactie
Bij You tube hebben ze het protocol gewijzigd, hierdoor hebben heel wat media spelers problemen en dient er nieuwe firmware geschreven te worden. Verder kan ik alleen maar bevestigen dat je een ondermaatse player hebt aangeschaft, kan je deze alsnog omruilen. Na een Iomega Screenplay,WDTV & WDTV Live, ben ik gezicht voor de dure Qnap NMP1000P met de SMP8643 Chip van Sigma onboard. Voorwaar een hele verademing, t.o.v de players met de goedkope chipset van Realtek of Sigma. [url]http://www.qnap.com/nl/pro_detail_feature.asp?p_id=171[/url]
Link naar reactie
Ongelooflijk, ik heb de reactie van Sitecom, en ze komen alleen maar met (wederom) een nutteloze instellingswijziging, die uiteraard weer niet werkt. Het probleem wordt niet eens begrepen, ik wil helemaal geen contact maken met mijn PC NAAR de mediaplayer, maar net andersom. Daar is het ook voor gemaakt lijkt me: media ophalen OP je PC. Zie onderstaande reactie: Geachte Heer Van Schijndel, Dank u voor het contact opnemen met de SITECOM Klantenservice. Mijn naam is Bertwill en ik zal u helpen met uw vraag: SIT-110115-0020. Ik heb vernomen dat u problemen ondervindt met het benaderen van uw MD-270 onder Windows 7. Dit is mogelijk te verhelpen door onderstaande stappen uit te voeren: " Windows Vista /7 Ultimate users: " Changing the security settings. 1. Click "Start" -> "All Programs" -> "Accessories" -> "Run". 2. Type "secpol.msc" and click "OK". 3. Allow Windows to open the Security Policies window by clicking "Continue". 4. Click "Local Policies" and choose "Security options". 5. Right click on "Network security: LAN Manager authentication level" and select "Properties". 6. Change the value "Sent NTLMv2 response only" to "Send LM&NTLM - use NTLMv2 session security if negotiated". 7. Click "Apply" and "OK" and close the Security Policies screen. 8. Reboot your computer. -- " Windows Vista /7 Home (Basic / Premium) users: " Windows Vista /7 Home (Basic / Premium) are not shipped with the 'secpol.msc' component. Therefore, the product will not work with these Vista editions unless this procedure is followed: 1. Start up ‘regedit’ 2. Browse to key folder ‘HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Lsa’ 3. Change the ‘LmCompatibilityLevel’ key value to ‘1’ 4. Close the registry editor and restart the system -- " Drive mapping under Windows Vista /7: " You can now map a network drive to your computer with the steps below: 1. Right click on "Computer" and select "Map network drive..." 2. Select the drive letter you want to use (for example "G:") 3. Type the folder which you want to map (for example "\\MD253\Volume_1"). 4. Click "Different user name" and type the username "Guest" (or another username) and the password which is configured for the 'network storage device' share. 5. Click "OK" and Click "Finish". Your 'network storage device' share is now mapped to a drive letter on your computer. Wij kunnen de media player helaas niet omruilen en u het geld teruggeven. Wanneer u dit wilt, raden wij u aan om contact op te nemen met de winkel waar u de speler hebt gekocht. Misschien dat zij u verder kunnen helpen. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en dat deze aanwijzingen of informatie uw probleem opgelost hebben. Indien u verdere vragen heeft over dit onderwerp dan kunt u gerust weer contact met ons opnemen, meldt AUB het volgende referentie nummer: SIT-110115-0020. Met vriendelijke groeten, SITECOM Customer Care --- Het is tevens mogelijk om met onze Klanten Service telefonisch te bereiken op een van de volgende nummers: Belgie: 090084032 Nederland: 09009990009 :evil:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...