Ga naar inhoud

AVCHD naar Blu-Ray disk branden


Aanbevolen berichten

[quote:44dc3cd6f2="rob bogers"]Volgens de beschrijving (die ik vond) van ConvertXtoDVD kan ik geen AVCHD bestand naar en Blu-Ray disk branden en Nero heb ik niet.[/quote:44dc3cd6f2] Ik snap dat je Nero niet hebt, anders had je hier geen vraag naar een goed brandprogramma geplaatst.. Maar ik begrijp dus dat je niet bereid bent (veel) geld uit te geven. ConvertXtoDVD (4) ondersteund gewoon AVCHD, het zij als .mts/.mt2s bestanden. Heb het net nog even voor je geprobeerd. Je moet mogelijk wel CoreAVC/Avisynth installeren, al is dat niet altijd het geval.
Link naar reactie
Geld speelt eigenlijk geen rol, als het een goed programma betreft maar ik heb in het verleden heel veel problemen gehad met Nero 8. Na 3 x een DVD branden en een poging voor een 4e liep steeds mijn hele PC vast. Ook na een herstart van de PC liep hij weer vast bij het klikken op de knop "branden" bij elke 4e DVD. Vandaar dat ik een beetje huiver om weer geld uit te geven voor een product wat niet aan mijn wensen voldoet. Misschien ben ik de enige met problemen met Nero, dat zou kunnen. De andere optie ga ik in ieder geval eens proberen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...