Ga naar inhoud

Speaker probleem.


Aanbevolen berichten

hallo. ik heb Realtek HD Audio Manager op mijn computer. daar heb ik ingesteld dat naast mijn standaart groene 3.5mm audio poort, de blauwe poort ernaast ook werkt. zo heb ik 2 speakersets aangesloten. de speakers op de groene poort doen het goed, maar de speakers op de blauwe doen het alleen als ik muziek draai vanaf mijn computergeheugen, en niet als ik op internet muziek draai. wat moet ik doen om het altijd te laten werken? Mvg
Link naar reactie
  • 1 maand later...
waarschijnlijk heb je de 2e speakerset op de rear uitgang van je geluidskaart aangesloten het kan dus zijn dat de muziek speler die je gebruikt denkt laat ik het geluid ook over die uitgang sturen, er is ook kans dat als je andere spelers gebruikt het dan niet werkt. maar via internet zal dat lastiger gaan omdat ie dat niet snapt en het daarom via de normale manier uitstuurt (alleen maar door de groene dus) de simpelste manier is een splitter op de groene poort aan te sluiten en via die manier altijd geluid krijgen door alle 2 je setjes
Link naar reactie
[quote:a0aa895675="sound"]waarschijnlijk heb je de 2e speakerset op de rear uitgang van je geluidskaart aangesloten het kan dus zijn dat de muziek speler die je gebruikt denkt laat ik het geluid ook over die uitgang sturen, er is ook kans dat als je andere spelers gebruikt het dan niet werkt. maar via internet zal dat lastiger gaan omdat ie dat niet snapt en het daarom via de normale manier uitstuurt (alleen maar door de groene dus) de simpelste manier is een splitter op de groene poort aan te sluiten en via die manier altijd geluid krijgen door alle 2 je setjes[/quote:a0aa895675] bedankt, ik heb een splitter aangesloten :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...