Ga naar inhoud

aeg wasmachine draait niet


M.Gerard

Aanbevolen berichten

beste lezer,mijn AEG wasmachine als ik het aanzet op een progamma maak niet uit welke gaat het lampje van waar staat 1400 uit en dan gaat mijn wasmachine ook uit hij spring op nul en stopt.Vorige week had ik hetzelfde probleem maar het begon uiteindelijk te werken maar doet het weer hetzelfde
Link naar reactie
beste lezer,mijn Aeg wasmachine de toerental lampje knippert bij mij bij het starten van het wasmachine en het springt meteen op nul maak niet uit welke progamma ik het zet ,ik heb al op deze topic gevraag voor hulp de info van het duerrand is : model:L64840 prom:914524530/01 type:H1049991 sernr:83000094 graag bedank voor u hulp
Link naar reactie
Dit is geen foutmelding, ik ben bang dat je een voedings probleem hebt. Mogelijk kun je de foutcode wel uitlezen. Zet de machine aan op het 2de programma. Druk dan direct de Start/Pauze en Extra kort toetsen in en houd ze ingedrukt. Krijg je nu een foutmelding op het display of gaat het Start/Pauze lampje knipperen in een bepaald patroon? Zo ja: wat is de melding.
Link naar reactie
Zeer grote kans op defecte deurvergrendeling. Geef eens een klap met je vlakke hand op de grendel en probeer hem dan nog eens. Controleer de deurvergrendeling ook op verkleuring, smeltplekken en gammele stekker verbinding. Verwijder het bovenblad en je kunt met je hand tussen de kuip en het front door.
Link naar reactie
Zit het kabeltje/stekkertje hiervan ook goed vast op de nivo regelaar en de elektronica module? Het kabeltje is dun en vrij kwetsbaar. Blaas evt ook even in de nivo regelaar zelf. Je hoort hem niet klikken, is een elektronische versie. Controlleer voor de zekerheid ook de elektronica module op koolborstelgruis en losse contacten.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...