Ga naar inhoud

Bosch logicxxx blijft doorwassen met 1mi


Sophie-3

Aanbevolen berichten

Sinds kort verlengt mijn wasmachine ieder wasprogramma met 1 a 2 uur. Timer blijft dan op 1 minuut staan maar machine gaat gewoon door. Dit gebeurd nog voordat wasverzachter wordt opgenomen. Alle reset adviezen heb ik gevolgt. Helaas komt 888 niet in het scherm. Zelfs via test programma bijna alle aparte onderdelen laten draaien. (Valven,motor,pomp,water niveaus...) Wat kan ik doen?
Link naar reactie
Ik mis de allerbelangrijkste informatie: de type nummer gegevens. Graag alle informatie uit de deurrand vermelden, met "locicxxx" kan ik helemaal niets. Word de machine wel warm? Gaan er lampjes knipperen/branden die dit anders niet doen? Staat er nog meer info op het display? (bv een F of een E melding) Pomp/filter schoon?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Beste HarryO dank voor jouw reactie, hierbij de info waar je om vroeg. Ik mis de allerbelangrijkste informatie: de type nummer gegevens BOSCH WASMACHINE - TYPE WNM52 E-NR. WAS28790NL/01 FD 8609 200250. Word de machine wel warm? WAARSCHIJNLIJK NIET. WAS KOMT ER KOUD UIT, EN TIJDENS CYCLUS VOELT HET OOK KOUD AAN. Gaan er lampjes knipperen/branden die dit anders niet doen? NEE, ALLES NORMAAL OP EXTRA LANG CYCLUS Na. Staat er nog meer info op het display? (bv een F of een E melding) GEEN AFWIJKENDE INFO. GEEN FOUTMELDINGEN Pomp/filter schoon? POMP EN FILTER NAGEKEKEN EN SCHOON, IN ORDE EN WERKEND. Hopelijk heb je hier iets meer aan. Ik zou graag erachter willen komen of het aan de thermostaat of het warnte-element zou kunnen liggen. Of wellicht heel iets anders? Groeten, Sophie
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...