Ga naar inhoud

Wasmachine AEG doet helemaal niks


M.Gerard

Aanbevolen berichten

Help ik heb al eerder geplaats dat mijn wasmachine lamp blijft knipperen bij het startprogramma en ik krijg geen foutmelding.Ik heb naar de koolborstel gekeken zoals aangeraden die waren goed wij ook meteen schoongemaakt en alles nagelopen slang alles schoon gemaakt en nu start het helemaal niet het licht blijft knipperen bij start, voorheen tenminste hoor het water lopen en dan stopt het maar nu niet eens dat HELP het is model:L64840 prom:914524530/01 type:H1049991 sernr:83000094
Link naar reactie
Ik neem aan dat je https://www.wasmachines.nl/forum/3419-aeg-wasmachine-draait-niet/ bedoeld. Heb je iets losgetrokken? Het knipperen van het start lampje is de foutcode... Zorg dat de kraan open is, sluit de deur en zet de machine aan op het eerste programma. Druk dan de toetsen Start/Pauze en Extra kort samen in en houd ze ingedrukt. Het lampje Start/Pauze gaat nu knipperen in een bepaald kleur patroon. Wat is het knipper en kleur patroon?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...