Ga naar inhoud

Dvd doet het niet in dvd-speler


Aanbevolen berichten

Hallo, ondanks dat ik al meerdere jaren brandervaring heb bij het downloaden van dvd's heb ik er de laatste tijd problemen mee. Alles is begonnen sinds ik een nieuwe laptop heb. Voorheen downloadde ik een dvd, brandde hem op een dvd en keek hem op mijn tv via mijn dvd speler. Maar sinds ik een nieuwe laptop heb kan ik de gebrande dvd's niet meer op mijn dvd speler afkijken. Ik heb het volgende al geprobeerd - Data verifiëren na branden aan/uit - Ander brandprogramma geprobeerd - Dubbelchecken of de dvd goed gebrand is Ik kan hem wel steeds in mijn computer afspelen en alle dvd's bevatten netjes de map VIDEO_TS. Ik gebruik precies dezelfde dvd's als voorheen (ze zijn van dezelfde spindle) Als ik hem in mijn dvdspeler stop gaat hij de dvd eerst lezen en vervolgens zegt hij "insert disc" Zelf dacht ik dat het misschien aan een instelling van mijn dvdbrander kon liggen, maar daar heb ik vrij weinig verstand van (het leek mij in ieder geval een logische oplossing). Wie kan mij helpen zodat ik voortaan mijn gebrande dvd's gewoon weer kan afspelen op mijn dvd speler? Enkele technische gegevens (als ze nuttig zijn) - Intel(R) Pentium(R) Dual CPU T3400 @ 2.16 GHz 2.17 GHz. - 4,00 GB Geheugen - 32-bits besturingssysteem - HL-DT-ST DVDRAM GSA- T50 ATA Device EDIT: Ze doen het wel in de playstation 2 :S maar em daar zit wel een chip in.
Link naar reactie
Hallo Hassiebassie, Dit probleem komt vaker voor en kan aan een paar dingen liggen, Het MERK dvd waar je op brand: ik heb met verschillende dvd spelers gehad dat ze wat goedkopere merken niet of niet goed willen afspelen.. gebruik daarom een bekend merk zoals phillips en sony en geen Platinum of andere goedkopere merken.. De brandsnelheid, sommige dvd spelers spelen de dvd niet goed af als deze te snel is gebrand.. gebruik daarom bij voorkeur de brandsnelheid 4x en niet sneller. Wat eventueel ook nog zou kunnen is dat de regiocode niet overeenkomt.. probeer dan eens AnyDVD in combinatie met CloneDVD, AnyDVD zorgt ervoor de de regiocode aangepast word, (even zorgen dat die op europa staat) en clone dvd is een brandprogramma'tje waarmee je makkelijk ook nog aanpassingen kan doen aan je dvd.. ik zal het even voor je uploaden zodat je dit kan gebruiken.. ik zet de link zo voor je neer.. hiphopsteven
Link naar reactie
http://www.megaupload.com/?d=X880VOTJ daar kan je het downloaden.. lees even goed de READ ME.txt files.. die vertellen je precies wat je moet doen.. bij clone dvd zit een patch.exe misschien dat je virusscanner die als virus zien.. dat merk je snel genoeg;) waarschijnlijk zegt ie dan dat hij het bestand onschadelijk heeft gemaakt. in princiepe zou het dan gwoon nog moeten werken.. de patch heb je wel nodig anders verloopt de versie namelijk;) het is namelijk geen gratis software;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...