hettycordromp Geplaatst: 7 augustus Delen Geplaatst: 7 augustus (aangepast) Geeft geen foutcodes maar start niet. Geeft na startknop 3 piepjes Hij start dus niet. Wat zou ik kunnen doen 7 augustus aangepast door hettycordromp Fout Quote Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 7 augustus Delen Geplaatst: 7 augustus Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
hettycordromp Geplaatst: 8 augustus Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus Whirlpool Quote Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 8 augustus Delen Geplaatst: 8 augustus Het is moeilijk te vinden, maar mijn verdenking gaat uit richting deurslot https://fixpart.nl/product/whirlpool-indesit-488000526571-deurschakelaar? Zou je kunnen testen door de contacten van het microschakelaar te overbruggen. Als je een goede foto maakt van de microschakelaar dan zijn deze meestal los te koop en vaak veel voordeliger. Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
hettycordromp Geplaatst: 9 augustus Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus Dank voor je advies. Alleen hoe overbrug ik de contacten van de microschakelaar? Quote Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 9 augustus Delen Geplaatst: 9 augustus Door de stekkers van de microswitch af te halen en de aansluitingen door te verbinden met een stukje, wat je zelf moet maken met twee mannelijke faston stekkertjes. Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 16 augustus Delen Geplaatst: 16 augustus Hoe is het nu met de patient? Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
hettycordromp Geplaatst: 16 augustus Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus Bovenin de deur zit een pennetje welke krom was en niet in het gaatje viel. Hierdoor startte de machine niet. Recht gebogen en voor de zekerheid nieuwe besteld Quote Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 16 augustus Delen Geplaatst: 16 augustus Dus toch de deursluiting, maar alleen de bediening daar van. Mooi dat het opgelost is, bedankt voor de terugkoppeling, want dat is ook spannend voor ons. Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen