mikemike Geplaatst: 10 augustus Delen Geplaatst: 10 augustus Goedemiddag, ik heb een zanussi zwg3143 welke sinds paar dagen terug niet meer werkt. Als ik de machine aanzet begint het even te zoemen en daarna vult het met water. Vervolgens wil die meteen erg hard draaien waardoor die meteen blokkeert en het wasprogramma stopt. Als ik voor het programma afpompen of centrifugeren kies begint het met afpompen zonder te draaien, en begint vervolgens weer met het vullen van water, snel willen draaien en stoppen van het programma. Als ik de foutcode uitlees piept hij 5 keer waarbij eerst 2x start/pauze en einde gaat branden, en vervolgens 3 keer einde. Weet iemand wat er aan de hand is en of dit probleem te verhelpen is? Alvast erg bedankt Quote Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 10 augustus Delen Geplaatst: 10 augustus https://community.kieskeurig.nl/topic/186640-vermeld-alle-gegevens-van-uw-machine-zonder-dit-kunnen-we-niets/?do=getNewComment Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 11 augustus Delen Geplaatst: 11 augustus Hoewel ik nog steeds niet de juiste gegevens heb van de machine, ga ik er maar vanuit dat het hier om de foutcode E53 gaat. En dat betekent dat de triac die het toerental moet regelen een kortsluiting heeft en de motor niet meer begrenst. Dan slaat de motor op hol en zal vastlopen en verbranden, vandaar dat de bewaking ingrijpt. Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 16 augustus Delen Geplaatst: 16 augustus Als je geholpen wilt worden lijkt het me toch verstandig dat je een keer reageert. Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
mikemike Geplaatst: 20 augustus Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus Hey! Mijn excuses ik was op vakantie en heb niet op mijn emails gelet. Ik heb zojuist even gekeken en enige wat ik zo kan vinden is een kaartje met het nummer 914791358. Heeft u hier iets aan? nogmaals sorry voor het late antwoord! Quote Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 20 augustus Delen Geplaatst: 20 augustus Er missen nog 2 cijfers van de modificatie standaard aan na de slash. Om fouten te voorkomen is het beter om een foto van het typeplaatje te plaatsen. Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
mikemike Geplaatst: 28 augustus Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus Hey, ik had nog gekeken maar ik kan nergens een andere sticker vinden waar deze cijfers op zouden staan. Wellicht dat deze ooit is verwijderd.. Quote Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 28 augustus Delen Geplaatst: 28 augustus https://www.zanussi.nl/overlays/find-pnc-page/ Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
mikemike Geplaatst: 6 september Auteur Delen Geplaatst: 6 september (aangepast) Ik heb de sticker gevonden! Type: P6848646 Prod.No. 914791358 | 01 Ser.No. 744 00035 6 september aangepast door mikemike Quote Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 6 september Delen Geplaatst: 6 september Op 20-8-2024 om 13:47, Lampje zei: Om fouten te voorkomen is het beter om een foto van het typeplaatje te plaatsen. Dit had ik gevraagd. Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
mikemike Geplaatst: 6 september Auteur Delen Geplaatst: 6 september (aangepast) 6 september aangepast door mikemike Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen