Ga naar inhoud

Foutmelding Mediacenter bij gebruik TV kaart


Aanbevolen berichten

Mensen, hier weer een breinbreker. Sinds vandaag heb ik bij het gebruik van xpsp3 mediacenter edition als ik een tv programma wil bekijken om op te nemen en daarom naar mijn TV ga de volgende foutmelding: Fout bij de registratie van onderdelen. Bepaalde bestanden die vereist zijn om radio of video af te spelen ontbreken of zijn beschadigd. Mogelijk is de registratie van onderdelen van media Center mislukt. Daarna druk ik op OK en dan gebeurd het volgende: Als je daarna naar Live TV gaat geeft hij een video fout aan en loopt vast. Als je daarom op crtl/alt/del drukt om het af te sluiten geeft hij de volgende foutmelding: ehshell.exe-foutopsporing servide-Common Language Runtime. Proces.id: 0x1080(4224), tread.id: 0x116c (4460). [u:4576a938f8]De rest van media center werkt prima.[/u:4576a938f8] Wat heb ik al geprobeerd: controle hardware, geen problemen te zien/nieuwe driver tv-kaart/tv-kaart eruit gehaald en opgestart zonder, daarna weer geinstalleerd met eerst de oude driver en daarna zelfde procedure maar dan met de nieuwe/alle update,s binnen gehaald. sfc.exe /scannow en logboeken bekeken. Geen bijzonderheden. Schiet mij maar lek, tot vandaag heeft alles prima gewerkt en heb al een tijd niks geinstalleerd dus er kan niks zijn overschreven vwb drivers. Iemand enig idee?
Link naar reactie
Uiteraard gezocht op internet, van google niet veel wijzer geworden. Ook technet etc geeft geen uitsluitsel. Benieuwd of er meer mensen zijn die dit zijn tegen gekomen. Ik heb uiteraard een ghost achter de hand maar wil eerst kijken of het op de normale manier is op te lossen. TV-kaart is trouwens een Creatix SAA7131 (Philips) , Video-kaart Nvidea Gforce 7650GS.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...