Ga naar inhoud

Programma start niet, tikt wel en lijkt


Anet

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een whirlpool wasmachine AWM 6125/1. Op welk programma ik hem ook zet, hij begint wel met tikken en hij lijkt eerst te starten (maakt het geluid van opstarten), maar de trommel gaat niet draaien er komt volgens mij ook geen water in. Het afpompen lijkt nog wel te lukken. De wasmachine inmiddels helemaal uit elkaar gehaald, filter schoongemaakt en alle stekkertjes gecheckt en die lijken er nog gewoon goed in te zitten, de riem zit ook gewoon eromheen en er lijkt in eerste instantie niets stuk. Iemand tips/advies?
Link naar reactie
"er komt volgens mij ook geen water in" Moet ik wel zeker weten... Als hij wel water ingenomen heeft en de trommel niet gaat draaien heb je grote kans dat de koolborstels versleten zijn. In je https://www.wasmachines.nl/forum/3415-aansturing-wasmachine-draait-niet/ meld je ook nog "en de aan/uit knop te knipperen". Hoe vaak knippert hij en wat doen de 5 horizontale lampjes boven aan? Kies eens alleen voor Centrifugeren of Kort centrifugeren. Gaat de trommel dan wel draaien?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...