Ga naar inhoud

Windows Media Center niet gevonden door Xbox360 ...


Aanbevolen berichten

Ach ik denk probeer het hier eens. Probleem : Ik krijg geen contact vanuit mijn Xbox360 met de laptop waarop WMC actief is. Situatie : = Laptop (Asus F3sv) + Vista Home Premium = router : Linksys WRT54g = media extender : Xbox 360 = windows firewall : uit = virusscanner : AVG Free 8.0 In theorie schijnt dat 'media center' spul simpel te zijn. Je start het programma, typt zo'n 8 cijfers id over en je krijgt verbinding. Mooi niet dus. Het blijft hetzelfde verhaal. De extender verschijnt 'even' in het netwerk en verdwijnt dan weer. Op de Xbox zie je heel lang proberen iets te doen en dan krijg je de mededeling dat de verbinding verbroken zou zijn met de vraag of je 'nog een keer' wilt. Iemand enig idee waar ik uberhaupt kan zoeken ? Ik krijg het gevoel dat dit weer een typisch MS-feature is dat ik al eens bij de installatie van MS SQL Express heb meegemaakt : = als het werkt dan is het plug&play = als het niet werkt en Google weet antwoord dan is er nog wat te redden = maar als zoals in dit geval zelfs Google niks weet ... dan zit je echt met de gebakken peren. Ik heb van alles geprobeerd. Anti-virus uitschakelen, Windows Firewall compleet uit, drivers updaten ... Ik vraag me echt af hoe iemand dit WMC spul uberhaupt aan de gang krijgt op deze manier. :evil:
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Als ik het goed begrijp wil je dus audio video en andere dingen streamen naar je Xbox 360? Dan zou ik je aanraden om het programmatje Tversity te gebruiken. kan je gratis downloaden op http://tversity.com/ Op youtube kan je meerdere handleidingen vinden hoe je het moet gebruiken en configureren.. Ik heb dr alvast 1 voor je opgezocht: http://nl.youtube.com/watch?v=p_ERtjAVFA0
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...