Ga naar inhoud

AEG lavamat 625 sensortronic blijft pomp


john-77

Aanbevolen berichten

Hoi, Mijn wasmachine blijft pompen en de deur gaat niet meer open met de knop. Zelfs al is de wasmachine helemaal leeg. Ik heb het pompfilter schoongemaakt. Daarnaast heb ik heet water en een beetje soda in de machine gedaan om het te reinigen. Dit water pompt de machine weg en blijft daarna weer hangen in het pompen... Iemand enig idee? Groet
Link naar reactie
Als de machine af blijft pompen denkt hij dat er een lekkage is of blijft de nivo regelaar hangen. Verwijder het achterpaneel. Zie je ergens lekkage? Verwijder het bovenblad. Rechts boven zit de nivo regelaar (= ronde schijf of bus met een paar draden en een rubber slangetje). Trek het slangetje er van af, blaas het slangetje goed door en zet slangetje weer terug. Probeer de machine nu nog eens. Voor meer hulp alle informatie uit de deurrand vermelden.
Link naar reactie
Bedankt voor je tip! Het mocht helaas niet baten. Ik heb het slangetje losgekoppeld en er meerdere malen in geblazen. Ook was er geen sprake van lekkage. In de deur staat: "Lavamat 625 s-w typ: 44 OGF 01 645.257 300.LP E-nr. 605. 647 924 F-nr. 116/729593"
Link naar reactie
Ik ben bang dat de elektronica module defect is. Haal deze uit zijn behuizing en controleer hem op losse contacten en gesprongen onderdelen. Maak eens een paar duidelijke fotos van deze module en zet ze ergens op internet waar we ze kunnen zien. Controleer de module ook op koolborstels gruis.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...