Ga naar inhoud

storing Bosch-wasmachine


wiersma-1

Aanbevolen berichten

Mijn Bosch-wasmachine geeft storing, de indicatielampjes 1400,800,600 en spoelstop branden en hij geeft een piepsignaal. Ik weet ondertussen dat er ergens water lekt, maar waar en hoe? Kan ik dit zelf reparen, heeft iemand een idee. In de deur staat : E.nr.WAE28190NL/01 FD8511 700059
Link naar reactie
Welke lampjes zijn dit (van boven naar beneden), de officiele handleiding geeft als snelheden nl 1200, 1000, 800, 600 en spoelstop en geen 1400. Als het van boven naar beneden de 1ste, 3de, 4de en 5de zijn dat heb je foutcode F23: de aquastop is dan in werking getreden doordat de lekkage sensor op de bodem water ziet. Maak de bodem droog en laat de machinen draaien zonder achterkant en bovenblad. Je ziet dan waar de lekkage weg komt.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 jaren later...
  • 2 weken later...
Type nummer is niet volledig, achter NL staat nog wat. En welke lampjes bedoel je precies? De combinatie van de lampjes is de foutcode dus duidelijk omschrijven. Er zijn nl meerdere uitvoeringen van deze machine, met als maximale toerental 1200 of 1400 toeren.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...