Ga naar inhoud

Zit iets vast in de droogtrommel - zanus


Patrickod75

Aanbevolen berichten

Zitten helaas geen gaatjes in de wastrommel. Kan het daardoor niet zien. Het gaat om onze wasmachine overigens. Topicnaam klopt niet, kan ik helaas niet meer aanpassen. Zou je mij aan kunnen geven wat de twee opties zijn? Misschien een korte toelichting wat ik moet doen om erbij te komen met dit type wasmachine? Alvast bedankt! Groet, Patrick
Link naar reactie
Optie 1: Verwijder het verwarmings element. Draai hiervoor het schroefje/moertje in het midden van het element bijna helemaal los en druk hem iets naar binnen. Wrik daarna aan de metalen plaat en je kunt het element naar je toe halen. Beschadig de rubberrand en de kuip niet anders blijf je lekkage houden. Je hebt nu een opening waar je mogelijk voldoende aan hebt. Zet het element weer terug, druk hem goed aan en draai het schroefje/moertje weer goed vast. Noteer goed hoe het element aangesloten was. Optie 2: Maak de lsang los aan de onderkant van de kuip. Je krijgt nu een rond gat. Ook hier: beschadig niets anders blijf je lekkage houden. Voor beide opties eerst de machine geheel leeg laten lopen en het achter paneel verwijderen.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...