Ga naar inhoud

HELLPP!! Zanussi met foutcode 6x rood 9x


Storm

Aanbevolen berichten

Beste iedereen, ik geen verstand van wasmachines nu heb ik een beetje gegoogled maar weet nu alleen hoe ik een foutcode ziet. mijn machine slaat aan gaat water in de machine gooien maar stopt dan ineens, als hij wel doorgaat hoor ik een vreemd getik aan de achterkant wie o wie kan mij helpen. foutcode is 6x rood en 9x groen. alvast vriendelijke bedankt groetjes
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Hoi Harryo en de rest... ik heb hetzelfde probleem.... alleen ben ik al wat verder.. ..E69... verwarming doorgemeten =27.5ohm.... geen kabel breuken of losse contacten op print.... moet wel ergens op de print iets nie goed zijn.... alles werkt onafhankelijk... Motor... pomp...etc.. maar zodra de motor moet gaan draaien tijdens een progamma hoor je alleen een relais op de print elke paar seconde tikken.... help aub. Ik kan nu geen nieuwe kopen...!
Link naar reactie
Graag alle informatie uit de deurrand vermelden. Hoe kom je aan de E69 melding? Draait de trommel wel als je alleen voor centrifugeren kiest en doet hij dat ook nog als je er een paar natte handdoeken in gooit? Ik verdenk nl eerder de koolborstels van de motor maar dan moet je foutcode E52 hebben.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...