Ga naar inhoud

Bosch bovenlader WOL 2430 stopt na 5 min


David-325

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, Sinds een week heeft mijn bovenlader van bosch een mankement. Na 5 minuten wassen stopt de bovenlader met wassen en doet hij niks meer. Het 'in bedrijf' lichtje gaat knipperen. Ik kan de klep dan ook niet openen aangezien de wasmachine dan nog vol water zit. Nadat ik het water heb afgepompt kan ik de klep weer openen maar zijn de kleren dus niet goed gewassen. Heeft iemand dit probleem eerder gehad? weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Bij voorbaat dank, David
Link naar reactie
Gaat de trommel wel draaien? Zo ja: Gaan er ook andere lampjes branden of knipperen? Zit er een knipper patroon in het "in bedrijf" lampje? Volgens mij betekend dit dat de machine niet voldoende of niet snel genoeg zijn water krijgt. Is de kraan geheel open, is er voldoende waterdruk en zijn de filtertjes tussen kraan en slang en slang en machine schoon? Het filtertje tussen slang en machine zit in de aansluiting van de machine zelf.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...