Ga naar inhoud

Zanussi Trentino ZWF1410 stopt in het mi


Rectifier

Aanbevolen berichten

Dag, Onze Zanussi ZWF 1410 stopt in het midden van een programma C bv. Ik heb de foutcode check gedaan en hij piept en brand dan tegelijk 1x Einde + 1x Start/Pauze en daarna 2x Start/Pauze. Moet ik dit interpreteren als 2x? Dat betekent fout in de afvoer ofzo? Ik heb de afvoerpomp gecheckt en hij pompt prima en voert goed af. Er zit alleen wel elke keer wat rotzooi in. Ik heb het filter aan de voorkant schoongemaakt maar kan er ook rotzooi bij de afvoerpomp zitten? Ik heb hem op de kop liggen maar kan daar niet heel goed bij. Of moet de hele afvoerslang vervangen worden? Alvast bedankt.
Link naar reactie
E13: machine krijgt niet (snel) genoeg water of de nivo regelaar meet een onjuiste water hoogte. - Kraan wel geheel open / komt er wel voldoende water uit de kraan? - Filtertje tussen kraan en slang verstopt? Als dit allemaal goed is dan het slangetje van de nivo regelaar door blazen. Verwijder hiervoor het bovenblad. Rechts boven zit de nivo regelaar (=ronde schijf met een paar draden en een rubber slangetje) Trek het slangetje er vanaf, blaas het slangetje goed door en zet slangetje weer terug.
Link naar reactie
Bedankt voor je reactie. Ik heb gisteravond de afvoer een beetje schoongemaakt, paar keer afpompen en vol laten lopen. Daarna deed hij het wel weer gewoon. Ik heb daarna geen foutcodes meer gecheckt, maar het lijkt erop dat het probleem is opgelost. Er zat wel vuil in de afvoerslang.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...