Ga naar inhoud

LG direct drive wd16220fdn is van aandri


Grollo

Aanbevolen berichten

De Kuip kantelt en het lijkt wel of ie van zijn aandrijving af is. Hoe controleer ik dit. Pllaat losgeschroefd en kom reuzebout tegen die als je aanzet met een steeksleutel de trommel in beweging brengt. Daar ben ik dus qua diagnose. Wie weet raad .....en heeft dit zin Apparaat weinig gebruikt doch negen jaar oud Bedankt en fijne
Link naar reactie
Ik denk dat je een lager probleem hebt of er zit iets tussen de trommel en de kuip. Het laatste kun je controleren door met een zaklamp door de gaatjes van de trommel te kijken. Lagers kun je ook vrij eenvoudig testen. Geef de trommel een zwieper, hij zal even door moeten blijven draaien. Kun je de trommel op een neer /voor-achter bewegen top van de kuip? Dan liggen de lagers er uit. Draai de moer/bout los door hem te laten schrikken. Zet er een passende sleutel op (bij voorkeur een ring sleutel) en geef een tik op het uiteinde. Tegen de klok in.
Link naar reactie
Harry, Ik ben er uit. Manchet zit ook los dus ik denk einde oefening. Op naar markplaats Wat wel wat niet Twee persoonshuishouden, wel honden dus haren Heb je een advies; budget 250. Zag een bosch waq2846 voor 250 of helemaal NIET aan die grote trommels beginnen? Martijn
Link naar reactie
Ik zou hem NIET op zijn kant vervoeren (ongeacht wat een leverancier of verkoper zegt). Het eventuele water wat nog in de machine zit van de fabrieks test loopt er dan uit. En een aantal zaken zijn niet gemaakt om op zijn kant te houden. Als het dan toch echt moet dan op de zijkant leggen waar het zeep bakje zit. En alleen als alle transport bouten er in zitten. PS: mij werk is ook IT-er, heb het witgoed werk echter jaren geleden gedaan en heb dit nog steeds als hobby. En ook in mijn IT werk geef ik geen verkoop adviezen al heb ik natuurlijk wel een persoonlijke voorkeur. :)
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...