Ga naar inhoud

Zanussi easy iron deur niet open


Aanbevolen berichten

E43: Deurvergrendeling defect. Verwijder het bovenblad. Je kunt nu net tussen de kuip en het front door. Probeer de pen van de deur los te duwen. Beweeg de stekker verbinding van de schakelaar ook eens een paar keer, mogelijk is dit als voldoende om hem weer elektrisch te kunnen ontgrendelen.
Link naar reactie
Bedankt Harry!! Ik hoopte al dat je mijn bericht zou lezen. Door jou eerdere berichten had ik al gevonden hoe ik de foutcode kon uitlezen. En nu had ik ook de oplossing voor dit probleem gevonden door een veeeeeeeeeeel eerder antwoord al eens van jou! Ik heb een klap gegeven naast de deur waar de vergrendeling zit en nu werkt de deur al weer een tijd goed (even afkloppen). Maar nu weet ik wel wat te doen als de deur zelfs met een klap echt niet meer open gaat. En daarna de vergrendeling laten vervangen denk ik. Maar voorlopig doet hij het weer na jou eerder gelezen aanwijzigen. Ontzettend bedankt dat jij zoveel moeite neemt om de topics te beantwoorden op dit forum!
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...