Ga naar inhoud

profutura 1400 doet niets meer


annette-1

Aanbevolen berichten

Dag, we hebben een probleem met onze wasmachine bosch profutura 1400 WFO287FNL/18 fd 8605 602401. pas van zijn plek gehad op zoek naar plek waar soms een klein plasje water uit komt. Niet gevonden en teruggeplaatst, was waarsch al langer zo gezien toestand bodemplaat, maar geaccepteerd, waren t zat.. Hadden waarschijnlijk eerst op afpompen moeten zetten vlgs handleiding, maar per ongeluk gelijk laten spoelen, om te zien of er weer water utkwam. Daarna programma met wamsmachineonderhoudsmiddel gedraaid. Toen bij eerste was, 60 gr, kwam de was er nat uit. Heb m toen los op centrifugeren gezet, verder niet bij nagedacht en weggelopen. Was kwam er geloof ik wel droger uit. Toen 2e was er in, deze trof ik in elkaar gedraaid en kleddernat aan. Progr stond geloof ik wel op 0. op centriugeren gezet, ging alleen maar afpompen. nu bij alle standen, was, pomp spoel of centrif blijft ie ahw pompen, eerst komt de tijd wel in de display, maar zodra de mach gaat 'pompen' springt het diplay op zwart. Lampje van programmaonderdeel blijft wel aan, maar springt vaak naar centrifugeren. Ik wil eerst proberen te resetten, maar bij alle resetvarianten die ik kan vinden zitten knoppen op die niet op onze machine zitten. Wie heeft raad? Overigens afvoerpomp schoon en draaiend
Link naar reactie
Controleer de lengte van de koolborstels eens. Indien korter dan 15 mm dan deze op voorhand vervangen. Trek het slangetje van de nivo regelaar er ook eens af, blaas het slangetje door en zet hem weer terug. http://www.youtube.com/watch?v=tNnqIK8AomM. Motor kan blijven zitten, je kunt er net om heen werken. Laat de machine dan draaien zonder bovenblad en achter panneel, je ziet dan mogelijk ook de oorzaak van de lekkage.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...