Ga naar inhoud

zwf 5140 p wordt niet warm


Aanbevolen berichten

Het element word gestuurd door een 2-tal relais maar die krijgen alleen hun stuur signaal als bv de waterhoogte ed klopt. Lees de foutcode eens uit. Zet de machine aan op een willekeurig programma. Als hij loopt druk dan de toetsen Start/Pauze en Extra kort samen in en houd ze ingedrukt. Welke lampjes gaan er knipperen/branden en in welke kleur en knipper patroon?
Link naar reactie
  • 3 weken later...
hallo, mobydick bij mij was 7 x rood en 1 x groen foutcode temp.sensor stuk, maar zoals je lezen kunt was dat niet het geval, uiteindelijk bleek de print stuk te zijn, ik heb contact met zanussi gehad en die wilden wel een coulance regeling doen, voor 175 euro zouden ze hier komen en een nieuwe print instaleren, ik heb gevraagt of ze wel goedwijs waren voor 249 euro koop ik een nieuwe machine dus heb ik dat niet gedaan en heb afschijd genomen en het ding naar de stort gebracht.
Link naar reactie
@ Mobidick: heb je dit getest met open of gesloten deur? Staat nl voor foutcode E41: defecte deur vergrendeling en staat los van wel of niet verwarmen. Bij E41 gaat de machine totaal niet draaien. Controleer de deurvergrendeling op verkleuring/smeltplekken en slechte stekker verbinding. Verwijder het bovenblad, je kunt dan net tussen de kuip en het front door. Indien je het getest hebt met een open deur: deur sluiten, machine aanzetten, wachten tot hij water neemt en dan de foutcode nogmaals uitlezen.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...