Ga naar inhoud

Nieuw warmte element rubber lekt Miele


sebastiaanW

Aanbevolen berichten

Beste Ik ben bezig met het installeren van een nieuwe warmte element (2100W)in een Miele W series (W2553) Nu ging alles goed. Machine open. Oude element er uit. Totdat ik het nieuwe element had geplaatst. Na dat deze er in zat heb ik eerst getest of hij wel waterdicht was voordat ik de machine weer dicht maak. Heb dus 4 liter water er in gedaan en kwam tot de conclusie dat hij langzaam druppelt. Nu heb ik de eerste keer wat zeepsop gebruikt zoals wordt aangegeven. Nu heb ik het element er weer uitgehaald ontdaan van zeepsop en zowel het element als de trommel goed schoongemaakt en daarna het element weer droog terug in de machine gedaan. Weer 4 liter water er in en helaas lekt nog steeds. Uiteraard ook goed gekeken of het gehele rubber goed op zijn plaats zat. Wie heeft tips? Alvast bedankt... MVG, sebastiaan
Link naar reactie
Hallo Harry, Nee er zijn geen beschadigingen. Heb het oude rubber er in een keer met een tang uit kunnen trekken en een stalen kuip van Miele verbuig je niet zomaar. Er is geen schroefje of iets aanwezig bij deze. Is gewoon een klem systeem. zie foto. [img]http://www.onderdelenwinkel.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/0/_/0.26.58.30-1.jpg[/img] Groet, sebastiaan
Link naar reactie
Hij moet gewoon afsluiten ik heb er namelijk al heel veel vervangen en nog nooit lekage gehad Gewoon een beetje zeepsop eraan en dan moet het goed komen Kan je zien waar hij lekt ? Zit het element wel goed in het houdertje geklemt wat binnen in de trommel zit Vertel anders waar je woont Mischien kan ik je helpen ?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...