Ga naar inhoud

Indesit WL 126 heeft oneindig programma


Egbert-2

Aanbevolen berichten

Sinds de verhuizing vorige week heeft mijn Indesit WL 126 fratsen. Ik heb nu één keer gehad dat alle vier de groene lampjes en het rode lampje tegelijk heel snel gaan knipperen. Meestal start hij echter wel, maar stopt hij niet meer. Wat gebeurt er: - De trommel wordt volgepompt, via het zeepbakje - Normale start van het programma - De trommel draait een tijdje linksom en dan een tijdje rechtsom - Dit blijft eeuwig doorgaan. Na 5 uur heb ik hem maar stopgezet, doorgaans is hij volgens mij binnen één uur klaar. Ik gebruik vrijwel altijd programma 8, Flash Clean. Ik breek het programma af door hem op de centrifugeerstand te zetten en deze te activeren. Hierna gaat de machine netjes afpompen en centrifugeren. Echter, door het vrij eentonige programma komt de was er niet zo schoon uit als ik gewend ben van dit apparaat. Is hier nog wat aan te doen?
Link naar reactie
Type nummer klopt niet, er missen een paar letters... In het algemeen: Als de 4 horizontale lampjes knipperen heb je foutcode F15 wat betekend dat je een probleem hebt met het relais aansturing van het element van de droger unit. Controleer de elektronica printen onder en boven in op losse contacten, gammele relais en koolborstel gruis. Haal de kap van de droger unit er af en maak hier alles goed schoon. Controleer de module onder in de machine ook op bol staande elkos (= ronde recht opstaande busjes met een kruisje op de boven kant)
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...