Ga naar inhoud

bauknecht koln 1400 maakt oorverdovend l


semy

Aanbevolen berichten

mijn wasmachine maakt een oorverdovend lawaai bij het centrifugeren.Heb de achterplaat eraf gehaald en heb gemerkt,dat er aan de achterkant vd trommel een bruine spoor naar beneden loopt(al lange tijd bezig) op de vloer was er een hoopje van dat bruin spul.Heeft dat geluid er iets mee te maken alvast bedankt
Link naar reactie
Ja. Dat betekend dat de lagers er uit liggen. Als alleen de lagers defect zijn is dat nog te herstellen door een doe het zelfer of een service monteur. Als de as of het achterste kuip deel uitgelubbert is dan word het veel te kostbaar (als deze onderdelen nog verkrijgbaar zijn)
Link naar reactie
Geachte, Bedankt voor uw reaktie, ik heb ondertussen een paar foto's van gemaakt weet u aan de hand vd foto's mischien wat meer? http://www.2dehands.be/elektronische-apparatuur/schoonmaken-wassen/wasmachines/wasmachine-228985030.html#top-of-page Mvg
Link naar reactie
beste, Harry Ik heb al de bouten van dat kruis losgemaakt,het tandwiel is eraf,de motor is ook los.Maar ik kryg het kruis niet los vd trommel.Ik heb de ring die de lager op zn plaats houdt losgemaakt.Als ik aan het kruis trek,dan wil de binnentrommel mee.Is dat de werkwijze?Of moet ik eerst dat lager eruit halen,vooraleer het kruis meekomt? In dat geval,hoe haal ik het lager best uit?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...