Ga naar inhoud

Electrolux geen water


Esther-8

Aanbevolen berichten

Mijn Electrolux EWF16470 doet het niet meer, gisteren nog wel, vandaag niet meer. De machine maakt een zoemend geluid en er komt geen water in de machine. Ik heb de kraan al gecheckt en daar komt wel water uit. Als ik de machine probeer te resetten (had ik op internet gevonden) lukt dat niet maar gaat het schermpje knipperen en geeft de machine c7 aan. Na verder onderzoek kan ik niet vinden welke foutmelding dit is. Bij andere merken geeft internet aan dat een 7 vaak het verwarmingselement is. Maar weet iemand of dat het zou kunnen zijn? Ik hoor het graag!
Link naar reactie
Net electrolux gebeld en E411 heeft iets met de deur te maken, dit lijkt me onwaarschijnlijk. Ook meteen de tip opgevolgd om de pomp onderin goed te checken of hij nog draaid en er geen muntjes of iets in zitten. Hij draaide nog en er zat niks in. Slang mocht ook maar 10 cm in de afvoer dus dit heb ik ook opgevolgd. Nog steeds doet de machine niks.
Link naar reactie
Heb ook een Electrolux en deze centrifugeerde niet meer. Oorzaak was dat de deurschakelaar los zat. De schroeven die je ziet zitten als je de deur opent waren losgetrild. Deze opnieuw aangedraaid en de machine centrifugeerde weer.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...