Ga naar inhoud

hoover wasmachine VHD 9163 start niet


angela-137

Aanbevolen berichten

vraagje mijn Hoover wasmachine VHD 9163 30533 gaat niet aan nadat ik hem op start heb gezet . het lampje van de deur vergrendeling gaat niet branden dus ik denk dat de deur niet al dicht beschouwd wordt terwijl deze wel dicht zit! mijn man heeft al gekeken om de deur vergrendeling door te lussen maar dat werkte niet (dit omdat het zaterdag avond plaats vond) wat moet er vervangen worden of wat is er mis??
Link naar reactie
de boven genoemde oplossing is het niet. er zit ook niet echt een schakelaar maar een draaiknop voor het keuze programma en een drukknopje om m aan te zetten. en na het verwijderen van de printplaat zijn de knopjes gewoon goed in te drukken vandaag is er een plaatselijke witgoed monteur geweest. het slot krijgt gewoon stroom. dit is door gemeten. volgens de monteur ligt het probleem in de printplaat! hij gaat nu na vragen of dit vaker voorkomt en wat de kosten zijn voor een nieuwe printplaat. wat zal nu de beste oplossing zijn?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...