Ga naar inhoud

Bosch WFF1401 springt wasprogramma over


Marite

Aanbevolen berichten

Hallo, Mijn wasmachine draaide eerst helemaal niet, water werd wel gepompt. Koolstofborstels heb ik vervangen. Als ik mijn wasmachine aanzet hoor ik een gezoem. Dan zie ik knopje van 4 snel draaien naar 1 en gaat hij centrifugeren. Dus er wordt geen water gepompt en geen wasmiddel van het bakje er uitgehaald. En de wasmachine draait alleen als hij op centrifuge gaat. Dan draait hij erg goed zonder problemen. Wat zou het probleem kunnen zijn? Met vriendelijke groet, Marite
Link naar reactie
Ga ik zo kijken of ik alles goed heb aangesloten. Ik kon de motor niet er af krijgen, schroef zat vast. Dus heb ik de wasmachine op zijn kop gezet om zo die kolborsteltjes te kunnen vervangen. Daar door moest ik waterkraan dichtdraaien en waterslang van machine afhalen. Zou ik iets kunnen beschadigen omdat ik de wasmachine op zijn kop heb gezet? Hij ging ook een beetje lekken toen hij op zijn kop stond. En ik hoorde ook een licht bonkje toen ik hem terug heb gedraaid.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...