Ga naar inhoud

whirlpool wasmachine awm 6122 sleutel kn


nathalie-7

Aanbevolen berichten

Hallo, Wij hebben een tweedehands wasmachine van whirlpool awm 6122. Echter gaat na 20 min voor het einde van de wasbeurt begint het lampje met de sleutel te knipperen. Het programma stopt en je krijgt de deur niet open. Wij hebben toen water weggepompt dat werkte wel en de deur wilde vervolgens wel weer open. De wasbeurt hierna gebeurde exact hetzelfde. Hopelijk kan iemand ons verder helpen met dit probleem. Bedankt alvast!!
Link naar reactie
bedankt voor uw reactie. op het display wordt de resterende tijd aangegeven. daarnaast brandt er helemaal aan de rechterkant een lamptje bij de 1200, 800, 400, 100, 0. afhankelijk van het programma. Ook brand er een van de 2 lampjes bij het bakje met een streepje er in of die met twee streepjes er in. Ik hoop dat u mijn beschrijving begrijpt. Bedankt alsvast!
Link naar reactie
Ik begrijp wat je bedoeld maar dit is het normale programma verloop, hij laat dus geen knipper patroon zien. Ik denk dat 20 minuten voor het einde van het programma de eerste centrifuge gang is en dat hij niet op toeren kan komen. Meerdere oorzaken mogelijk. Controleer de afvoerpomp en het filter hiervan op verstopping. Controleer ook of je met je vingers het schoepje van de pomp soelel in beide richtingen kunt draaien. Laat de machine wel eerst helemaal leeg lopen door de afvoer slang in een afwasteiltje te leggen. Zet het filter terug en kies dan voor alleen centrifugeren. Doet hij dat? Laat hem dan water nemen en kies als hij vol gelopen is voor afpompen. Pomt hij het water volledig af?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...