Ga naar inhoud

cdr-station en dvd station lezen/herkennen geen media


Aanbevolen berichten

De beide stations hebben wel een tijdje gewerkt onder xp maar nu niet meer. Ze deden het ook na de installatie van sp2. Ik zie verder geen conflicten bij systeeminfo of onder apparaatbeheer. Bij eigenschappen voor deze stations heb ik Digitale cd-audio voor dit station inschakelen uitgevinkt, omdat in het verleden hier een leesprobleem mee was. Mijn pc heeft 700Mhz en 256Mb intern geheugen. Ik heb hier ook dvd's mee kunnen branden en dvd bekijken. Onder win98se doet alles het wel en zijn er helemaal geen problemen. Is er een oplossing?
Link naar reactie
Zijn echt alle drivers geladen en ontbreekt er niets? Het ligt niet geheel voor de hand, maar staan bij de primaire- en secundaire IDE controller ook geen uitroeptekentjes? Wat ook nog wel eens wil helpen is een firmware update. Je schijft dat er onder Win98 geen problemen zijn, dus ik vermoed toch één of ander driver probleem. Ik neem voor het gemak maar even aan dat je nu onder WinXP werkt, zijn de drives ingeschakeld als "DMA, indien beschikbaar", in je apparaatbeheer? Kijk dit eerst eens even na, en de groetjes van Jan Willem.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...