Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Beste Forumbezoekers, even een vraagje ik heb van een vriend van zijn server een film gedownload dit zijn drie CD's met rar file's. na het uitpakken hou ik drie bin en cue file's over maar als ik deze probeer te branden met nero op een DVD dan krijg ik een fout melding. Wat doe ik fout en hoe moet het wel??? Hoop dat iemand mij kan helpen omdat ik de film erg graag wil zien. Met vriendelijke groet, Cambuur
Link naar reactie
[quote:1149da44a9="cambuur"]DBP, bedankt voor je snelle reactie het gene wat je mij hebt geschreven heb ik gedaan en het werkt. maar omdat het drie Cd's zijn zou ik ze alle drie graag op één DVD willen branden is dit ook mogelijk en zo ja hoe dan?[/quote:1149da44a9] Dit kan wel, maar dan moet je anders te werk gaan doordat je met de drie afzonderlijke cd's afgeronde gehelen hebt (ingeval van vcd of svcd als cd formaat). Kijk eens op: www.videohelp.com onder: omzetten vcd/svcd naar dvd of 'guides' of 'how to's'. Succes.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...