anoniem Geplaatst: 11 januari 2005 Delen Geplaatst: 11 januari 2005 Beste Forumbezoekers, even een vraagje ik heb van een vriend van zijn server een film gedownload dit zijn drie CD's met rar file's. na het uitpakken hou ik drie bin en cue file's over maar als ik deze probeer te branden met nero op een DVD dan krijg ik een fout melding. Wat doe ik fout en hoe moet het wel??? Hoop dat iemand mij kan helpen omdat ik de film erg graag wil zien. Met vriendelijke groet, Cambuur Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2005 Je moet de BIN´s ook eerst laten uitpakken door Nero. Ga hiervoor in Nero naar Recorder (brander) en vervolgens naar Burn image. Daar kun je de CUE´s selecteren. Met de informatie in de CUE-bestanden, brandt Nero vervolgens de BIN´s op CD/DVD. Groeten, DBP Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2005 DBP, bedankt voor je snelle reactie het gene wat je mij hebt geschreven heb ik gedaan en het werkt. maar omdat het drie Cd's zijn zou ik ze alle drie graag op één DVD willen branden is dit ook mogelijk en zo ja hoe dan???? Gr, Cambuur Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2005 Zijn het dan 3 verschillende films? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2005 [quote:1149da44a9="cambuur"]DBP, bedankt voor je snelle reactie het gene wat je mij hebt geschreven heb ik gedaan en het werkt. maar omdat het drie Cd's zijn zou ik ze alle drie graag op één DVD willen branden is dit ook mogelijk en zo ja hoe dan?[/quote:1149da44a9] Dit kan wel, maar dan moet je anders te werk gaan doordat je met de drie afzonderlijke cd's afgeronde gehelen hebt (ingeval van vcd of svcd als cd formaat). Kijk eens op: www.videohelp.com onder: omzetten vcd/svcd naar dvd of 'guides' of 'how to's'. Succes. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen