Ga naar inhoud

Stereo boxen aansluiten d.m.v. plugjes van computer boxen.


Aanbevolen berichten

Hallo, :) Ik wou vragen of het volgende gaat lukken, Liever dat ik het van te voren weet. Ik weet weinig tot niks van audio dus misschien komt het wat raar over, maar wil het wel graag weten. :) Ik heb hier nog het volgende liggen: 2 boxen van een oude stereo die ik graag wil gebruiken. 2 computer boxen die ik niet meer gebruik. Zoals altijd kan je die computer boxen aansluiten met van die plugjes. Mijn stereo boxen hebben gewoon zo'n draad met aan het uit einde van dat koperen (???) spul dat je in je versterker deed. Omdat er uit die computer boxen bijna geen geluid komt vroeg ik me af of ik die plugjes eraf kan halen en aan mijn andere boxen kan solderen en die dan in mijn computer doen. Hoop dat het een beetje duidelijk is en natuurlijk dat het kan, maar dat weet ik niet zeker. :)
Link naar reactie
[quote:95736cb81f="evisu"] Als ik op Marktplaats.nl zoek naar 'versterker' beginnen de prijzen vanaf de 80 euro en volgens mij is dat geen eens wat ik nodig heb. [/quote:95736cb81f] Hoe zoek jij dan op Marktplaats? Welke regio? Ik zie al aardige voor 25 euro: http://www.marktplaats.nl/markt/audio/versterkers/37652.htm?ret=%2Fmarkt%2Faudio%2Fversterkers.htm%3Ffo%3D1%26rv%3D30%26submit%3DZoek%26av%3Da%26order%3Dprijs%26oudei%3D210%26js%3D1 Maar hoeveel wil je er nog aan uitgeven en hoe goed zijn die boxen ... misschien heb je al beter geluid met een 2.1 subwoofersetje van 30/40 euro.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...