anoniem Geplaatst: 9 december 2004 Delen Geplaatst: 9 december 2004 Hallo, :) Ik wou vragen of het volgende gaat lukken, Liever dat ik het van te voren weet. Ik weet weinig tot niks van audio dus misschien komt het wat raar over, maar wil het wel graag weten. :) Ik heb hier nog het volgende liggen: 2 boxen van een oude stereo die ik graag wil gebruiken. 2 computer boxen die ik niet meer gebruik. Zoals altijd kan je die computer boxen aansluiten met van die plugjes. Mijn stereo boxen hebben gewoon zo'n draad met aan het uit einde van dat koperen (???) spul dat je in je versterker deed. Omdat er uit die computer boxen bijna geen geluid komt vroeg ik me af of ik die plugjes eraf kan halen en aan mijn andere boxen kan solderen en die dan in mijn computer doen. Hoop dat het een beetje duidelijk is en natuurlijk dat het kan, maar dat weet ik niet zeker. :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2004 Ja, dat zou best kunnen. Maarre, die oplossing lijkt me niet ideaal. Je meldt dat de oude luidsprekers bijna geen geluid meer geven. Is er recentelijk iets veranderd aan het systeem? Bv andere computer of geluidskaart? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2004 Er moet wel een versterkertje zitten tussen de uitgang van de PC-geluidskaart en die oude boxen, wil je er een beetje geluid uit krijgen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2004 Het is meer dat het mijn oude speakers niet zo mooi zijn. Komt natuurlijk wel geluid uit, net zoveel als toen ik ze kocht, maar mijn andere boxen hebben iets meer power en zien er mooier uit. :) Edit. Die versterker heb ik dus niet. :x Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2004 [quote:d734f1ef21="evisu"] Die versterker heb ik dus niet. :x [/quote:d734f1ef21] Kijk 's tweedehands voor een oud ding, ze doen het vaak nog prima en ze gaan voor spotprijzen weg omdat bijna iedereen dolby surround in de huiskamer wil hebben. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2004 Als ik op Marktplaats.nl zoek naar 'versterker' beginnen de prijzen vanaf de 80 euro en volgens mij is dat geen eens wat ik nodig heb. Komt er helemaal geen geluid uit of gewoon minder of kwaliteits verlies? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2004 Ok, ik heb het geprobeert. Geluid kan ECHT niet hard. Versta er bijna niks van als ik hem bij mediaplayer op zijn hardst zet. :P Toch maar een versterkertje zoeken... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2004 [quote:95736cb81f="evisu"] Als ik op Marktplaats.nl zoek naar 'versterker' beginnen de prijzen vanaf de 80 euro en volgens mij is dat geen eens wat ik nodig heb. [/quote:95736cb81f] Hoe zoek jij dan op Marktplaats? Welke regio? Ik zie al aardige voor 25 euro: http://www.marktplaats.nl/markt/audio/versterkers/37652.htm?ret=%2Fmarkt%2Faudio%2Fversterkers.htm%3Ffo%3D1%26rv%3D30%26submit%3DZoek%26av%3Da%26order%3Dprijs%26oudei%3D210%26js%3D1 Maar hoeveel wil je er nog aan uitgeven en hoe goed zijn die boxen ... misschien heb je al beter geluid met een 2.1 subwoofersetje van 30/40 euro. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen