Ga naar inhoud

Ook dvd-brander problemen


Aanbevolen berichten

Van het ene op het andere moment geeft m'n Sony DRU 500 (met ge-upgrade firmware) 2- speed dvd-brander bij m'n 'vaste merk' dvd-r's de foutmelding, dat 'ie er niet mee kan branden, omdat het medium-type niet klopt. Bij een ander type dvd-r (van hetzelfde merk overigens) kan ik wel gaan branden, maar krijg ik aan het eind van de sessie de foutmelding 'write error' en 'Could not perform end of Disc-at-once'. De dvd is vervolgens onleesbaar. Bij mijn weten heb ik niks veranderd in de Nero-instellingen. Overigens kreeg ik een diashow met Ulead DVD Picture Show 2 wel op dvd gebrand (hoewel niet alle functies werken, dus helemaal jofel is het daar ook niet). Iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?
Link naar reactie
Bedankt voor jullie reacties. brander schoongemaakt met lens cleaner. dvd's blijven onbruikbaar. Firmware-lijst gecheckt en daar staan m'n dvd's (Nashua) inderdaad niet bij, maar dat stonden ze voor de upgrade van de firmware ook niet en toen werden de dvd's ook gewoon goed gebrand. De problemen ontstonden echt van het ene op het andere moment en maanden nadat ik de firmware ge-upgrade had. Check-drive van sony er op losgelaten en die geeft geen problemen. Weet het ff niet meer. :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...