Ga naar inhoud

Zanussi ZWF 3143, nog een reparatie waar


ferry-spaan

Aanbevolen berichten

Mijn Zanussi heeft sinds deze week problemen. Hij lijkt de was niet meer goed te willen centrifugeren en de was is ook (te) nat. Daarnaast piept de wasmachine 2x en knippert het "einde programma" 2x (wat volgens de handleiding betekend dat de waterafvoer niet goed gaat). Ik hoor wel dat hij tussendoor water afvoert dus hij doet wel wat. Ik heb de leiding en de slang al gecheckt (geen resultaat). De wasmachine is 7 jaar oud. Nu wil het verhaal dat ik over 2 weken ga verhuizen (en de wasmachine tijdelijk voor een paar maanden op sla totdat mijn huis gereed is). Is het de repartie nog waard of kan ik beter in mijn nieuwe huis een nieuwe machine kopen, aangezien hij ook 2x vervoerd moet worden (1x naar opslag, 1x naar de uiteindelijke woning)?
Link naar reactie
E2x is inderdaad een afpomp probleem. Probeer de foutcode eens uit te lezen. Sluit de deur en zet de machine aan. Als hij water in neemt druk dan de toetsen Start/Pauze en Start uitstel samen in en houd ze ingedrukt. De lampjes Einde en Start/Pauze gaan dan knipperen in een bepaald patroon. Wat is dit patrooon?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...