Ga naar inhoud

AEG wasmachine type lavamat 54840 stopt


yabidooo

Aanbevolen berichten

Beste helpers, Bovenstaand type gebruik ik vandaag om te wassen. Na het programma katoen op 40 graden te hebben gezet probeert de machine te pompen en blijft vervolgens hangen. (valt bewijze van spreke uit) Vervolgens blijft de startknop op rood en reageert hij nergens op. Het deurtje van de trommel blijft dicht zitten. Op het moment dat ik op een ander knopje druk knippert de startknop 3 a 4x groen en springt vervolgens op rood. Rood knippert vervolgens niet. Iemand die bovenstaand probleem herkent en wat ik hier mee moet? Bedankt voor het meedenken!
Link naar reactie
Probeer de foutcode eens uit te lezen. Sluit de deur (als je hem al open hebt gekregen), kies voor 95 graden katoen en zet hem aan. Als hij begint deruk dan de toetsen Start/pauze en Spersnel samen in en houd ze ingedrukt. Gaat Start/Pauze u knipperen in een bepaald patroon? Zo ja welke. krijg je een melding op het display? Za ja welke. Als je de deur nog niet open hebt gekregen prbeer dan nu Start/Pauze en Supersnel samen. Heb je dan een knipper code?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...