Ga naar inhoud

Zanussi zwg6145 E51 zoek type triac


Yelti

Aanbevolen berichten

Deze week heeft mijn machine het begeven. De machine draaide niet meer en er zat nog water in de trommel. Na alle water eruit gelaten wou de machine niet meer starten. De code was E51 Uiteindelijk alles los gehaald te hebben lijkt het erop dat het de triac is. Als ik deze eruithaal start het wasprogramma wel. Nu is de tekst op de triac totaal niet te lezen. Iemand die me kan aanwijzen welke triac ik nodig heb? Heb een triac schakeling gemaakt om hem te testen. Hij blijft constant aan onafhankelijk van de schakelaar. Alvast bedankt
Link naar reactie
Heb achter een andere triac geweest en deze gemonteerd. Nu stop de machine ermee na een tijdje en de foutcode is E52 Nu wijst dit op de tacho generator, echter heb ik deze uitgemeten en het lijkt ok te zijn. (paar honderd ohm weerstand en er wordt voltage gegenereerd als ik aan de as draai. Wanneer ik een programma op 95° denk dat het water niet echt opwarmt, maar dit is een gok.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...