Ga naar inhoud

Wasmachine spoelt niet !!! Siemens XL125


Monieke

Aanbevolen berichten

Er is zojuist een monteur geweest om de motor van de xl 1250 te vervangen aangezien het water niet meer weg liep uit de trommel. De monteur gaf aan dat het aan de defecte motor lag aangezien de koolborstels nog goed waren. Ik draai net mijn eerste was na de reparatie en wat zie ik het programma is gestopt en het knopje spoelen blijft knipperen ??? Trommel staat vol met water. In het venster met de tijd staat niets meer. Net de technische dienst gebeld maar die waren al naar huis. Iemand enig idee wat dit kan zijn ??? Ik kan nu al ruim een week niet wassen ik baal echt als een stekker,dit geintje heeft me net 298 euro gekost en ik kan nog niet wassen.
Link naar reactie
De motor staat los van het weg pompen van het water. Ik neem aan dat hij hem heeft laten proefdraaien. Welke centrifuge snelheid heb je gekozen? Spoelstop? Dan zal hij niet gaan centrifugeren, vol water blijven staan en in het venster 3 liggende streepjes laten zien. Anders helaas wachten op de monteur, je hebt garantie op de reparatie.
Link naar reactie
Bedankt voor de reactie op mijn vraag. Heb ook het idee dat het niets met de motor te maken heeft gehad,maar hoe pak ik dit aan ??? Heb wel het antwoordapparaat ingesproken van de technische dienst met mijn verhaal. Ben benieuwd of ze me terug bellen!!! Ik wil graga dat mijn wasmachine voor de kerst gemaakt is heb daar ook extra 25 euro voor moeten betalen al met al 298 euro armer en nog geen werkende wasmachine,ik neem aan dat een monteur toch wel weet wat er aan de hand is met een wasmachine als het water in de trommel blijft staan. Straks heeft het helemaal niet gelegen aan de motor maar is het een ander euvel,daar ben ik toch niet verantwoordelijk voor !!!
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Op 24 december is er weer een monteur geweest,het lag aan de pomp,die had het begeven. De eerste monteur had alleen naar de motor gekeken aangezien ze bij te technische dienst hadden gezegd dat de wasmachine lawaai maakte en niet hadden doorgegeven dat er water in de trommel bleef staan. De motor en pomp waren beide aan gort. Hij heeft er een nieuwe pomp ingezet,kosten normaal gesproken 86 euro maar na een gesprek met zijn baas mocht hij de pomp voor inkoopprijs verkopen,kosten 24 euro. Hoefde geen voorrij kosten te betalen. Het totaalplaatje aan kosten bijna 325,00 euro. Maar ik moet zeggen hij draait weer als een zonnetje maakt bijna geen geluid meer. Het is een uitgaaf maar voor die prijs had ik geen nieuwe kunnen kopen,ik draai elke dag 1 of 2 wassen en een wasmachine van 400 euro is dan geen optie. Vind dat ze het netjes opgelost hebben,het heeft allemaal een tijdje geduurd maar ben toch blij dat ik het heb laten maken.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...