Ga naar inhoud

Indesit wasmachine neemt geen water in


Aanbevolen berichten

Wasmachine Indesit PWE 81672 W pompte gisteren niet meer af, ik heb de pomp schoongemaakt en allerlei spullen en vuil eruitgehaald, de pomp liep weer vrij en ik heb hem weer gemonteerd. De pomp slaat aan bij starten machine, nu echter neemt de machine geen water meer in, de wateraanvoer is in orde. Centrifugeren en water afvoeren werkt wel. Er lekt geen water uit er zit geen mchanische waterstop op de kraan ook niet in de machine Wat kan hier aan de hand zijn en hoe los ik het op ?
Link naar reactie
Alles doorgeblazen geen blokkades, het gekke blijft dat ie zondag wel water innam maar niet afvoerde en nu andersom. We wassen nu door er water bij te gooien en dan word de was wel schoon maar niet goed droog. Centrifugeren doet ie wel, ook met los programma, maar niet de volle snelheid, zou 1600 toeren moeten maken. Ik krijg het vermoeden dat de computer van slag is, en hij niet meer weet hoe hij het programma moet doen, ook als ie klaar is blijft de deur geblokkeerd als ik de stekker eruit haal kan ik hem openen na 5 minuten....anders niet. Normaal gesproken kan ik bijna alles maken wat stuk is maar ik denk dat het tijd word voor een monteur...gaat mijn trots en mijn geld.
Link naar reactie
  • 4 jaren later...
ja a 2019 ook wij hebben 14 mnd geleden een gelijke gekocht indesit 7kg IWE7143 en moeten af dag 1 al met de tuin slang water bij laten lopen de machine pakt zelf maar max 4-6 liter water en begint te wassen is veel veel te weinig water , laat staan dat de was het water gelijk opzuigt wat er in komt ., dus wast met te weinig water en droge was .dachten dat aan ons lag maar blijkt nu dat a 2019 honderden misschien wel iedereen last heeft van dit probleem , zuinig wassen noemt men dit sorry zo goed als droge was draaien kan gewoon niet .nooit mer dit merk , ook div kennissen zijn overgestapt naar haier ook wij jl perfecte machine . top deze pakt tenminste water en dat zie je ook de was draaide in het water , is helaas bij deze indi niet van toepassing :S
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...