Ga naar inhoud

Media Player loopt vast...


Aanbevolen berichten

[quote="General X"][quote="fletcher"][b]Maar ook met de brander in mijn PC wil hij niet afspelen[/b][/quote]Um hij gebruikt de brander waarmee hij diezelfde DVD net gebrand heeft, Bosje! Dat zou wel heel vreemd zijn als een brender zijn eigen schijfjes niet kan lezen![/quote] Vind ik dus ook heel raar... En wat betreft m'n stand alone.. die leest wel gewonen gebrande DVD's maar niet deze rewriteable dus heel raar. Zal even een andere speler proberen? Nog goede suggesties?
Link naar reactie
[quote:73a735aef1="General X"][quote:73a735aef1="fletcher"][b:73a735aef1]Maar ook met de brander in mijn PC wil hij niet afspelen[/b:73a735aef1][/quote:73a735aef1]Um hij gebruikt de brander waarmee hij diezelfde DVD net gebrand heeft, Bosje! Dat zou wel heel vreemd zijn als een brender zijn eigen schijfjes niet kan lezen![/quote:73a735aef1] Leuk om te herhalen wat ik heb getikt ? :wink: :wink: General : ben het niet mee eens dat ie het niet per definitie op een stand-alone zou doen. Hangt er gewoon vanaf als ie het kan. 2,5 jaar oude Philips 957, speelt DVD+RW zonder problemen af. Verder is het zoals je zegt rtfm.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...