anoniem Geplaatst: 28 september 2003 Delen Geplaatst: 28 september 2003 Beste, ik heb vandaag een DVD'tje gebrand op een DVD rewriteable. DVD-RW. Nu wil ik deze DVD in een stand alone afspelen dat werkt niet... Kan ik begrijpen want heb niet zo'n dure DVDspeler. Maar ook met de brander in mijn PC wil hij niet afspelen. Als ik dat probeer loopt Media Player vast. Wie kan mij helpen? alvast ebdankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2003 Heb je het alleen met Mediaplayer geprobeert? Zo ja, probeer eens een andere player, misschien dat het dan wel lukt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2003 Je moet de specs van je DVD spelers (zowel pc als stand alone) nalezen. Kunnen ze wel DVD-RW lezen ? De prijs van een stand alone speler heeft niets ermee te maken. Meestal kunnen die cheepo's wel van alles lezen en A-merk niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2003 [quote:83fe9dbc47="fletcher"][b:83fe9dbc47]Maar ook met de brander in mijn PC wil hij niet afspelen[/b:83fe9dbc47][/quote:83fe9dbc47]Um hij gebruikt de brander waarmee hij diezelfde DVD net gebrand heeft, Bosje! Dat zou wel heel vreemd zijn als een brender zijn eigen schijfjes niet kan lezen! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober 2003 [quote="General X"][quote="fletcher"][b]Maar ook met de brander in mijn PC wil hij niet afspelen[/b][/quote]Um hij gebruikt de brander waarmee hij diezelfde DVD net gebrand heeft, Bosje! Dat zou wel heel vreemd zijn als een brender zijn eigen schijfjes niet kan lezen![/quote] Vind ik dus ook heel raar... En wat betreft m'n stand alone.. die leest wel gewonen gebrande DVD's maar niet deze rewriteable dus heel raar. Zal even een andere speler proberen? Nog goede suggesties? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober 2003 Op je standalone zal hij ut zoieso niet doen. Die kunnen meestal geen RW aan. Meschien wel maar dat moet je even in je boekej opzoeken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober 2003 [quote:73a735aef1="General X"][quote:73a735aef1="fletcher"][b:73a735aef1]Maar ook met de brander in mijn PC wil hij niet afspelen[/b:73a735aef1][/quote:73a735aef1]Um hij gebruikt de brander waarmee hij diezelfde DVD net gebrand heeft, Bosje! Dat zou wel heel vreemd zijn als een brender zijn eigen schijfjes niet kan lezen![/quote:73a735aef1] Leuk om te herhalen wat ik heb getikt ? :wink: :wink: General : ben het niet mee eens dat ie het niet per definitie op een stand-alone zou doen. Hangt er gewoon vanaf als ie het kan. 2,5 jaar oude Philips 957, speelt DVD+RW zonder problemen af. Verder is het zoals je zegt rtfm. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen